Dentální hygiena

Komplexní služby dentální hygieny, airflow (pískování), odstranění zubního kamene a další.

zubní úsměv

Komplexní služby
dentální hygieny

V dnešní době jsou naše zuby nadměrně vystavovány působením různých látek, kyselin a bakterií. Velmi účinnou obranou proti působení těchto látek je profesionální dentální hygiena.

Správným čištěním zubů a dodržováním pravidelných preventivních prohlídek u zubaře se můžeme vyhnout bolestem, infekcím a v neposlední řadě také ztrátě zubů.

V případě, že se o své zuby dostatečně nestaráme, problémy na sebe nenechají dlouho čekat. Prvními známkami toho, že ve Vašich ústech není něco v pořádku, bývá zubní kaz, či zánět dásní. V horších případech může nedostatečná péče způsobit ztrátu zubů a dokonce i kostí.

Dentální hygiena

Při dentální hygieně se z povrchu zubů nejprve odstraní usazené zbytky jídla, či jiné usazeniny a zubní kámen. Tento proces se buď provádí mechanicky, nebo ultrazvukem.
Po odstranění všech nečistot se povrch zubů vyleští a zafluoriduje. Tento proces snižuje jejich citlivost a zvýší odolnost vůči zubnímu kazu. Dentální hygienu doporučujeme absolvovat 2x až 4x do roka.
Konkrétní doporučení Vám sdělí zubní lékař/ka, či hygienist(k)a.

Proč dentální hygiena?

Profesionální čištění zubů dokáže odstranit z povrchu Vašich zubů mnohem lépe různé barevné pigmenty, bakteriální povlaky i zubní kámen. Díky tomu zuby zůstávají zdravé, hladké a nevzniká parodontóza.
Největší riziko pro zuby představují právě výše zmíněné bakterie. Pokud bakterie pravidelně neodstraňujeme, pronikají do hloubky dásní, způsobují jejich zánět a rozpouštějí kost. Později se zuby začnou kývat, a přestože jsou zdravé, nemají žádnou výplň a po čase vypadnou.
Jako prevence výše zmíněného slouží právě dentální hygiena.

Airflow – pískování

Pomocí technologie Airflow se odstraní nevzhledné pigmenty na zubech i v prostoru mezi zuby bez poškození povrchu zubů. Metoda Airflow je mechanický princip založený na velmi jemném pískování a leštění zubů.
Hlavní výhodou Airflow je, že se vyčistí i nánosy z mezizubních prostor, které při běžném způsobu ošetření nejsou dostupné.

V ceně služby

Dentální hygiena s airflow pro dospělé a děti

Objednejte se jednoduše online